poniedziałek, 24 lutego 2014

jeden rok różnicy

  Wczoraj, Hania poprzez swoje zdolności na "czymś tam" stworzyła prośbę o 1 % dla Angel.
Połączyłyśmy te zdjęcia.

Cały czas ...
one mnie samą szokują.

Świat taki jest.

Tu, po lewej, Anulka kończy 8 lat. Jest pełna zdrowia, ma piękne długie włoski,
zbyt mocną opaleniznę, jest wypełniona odwagą, wartością samej siebie i jest mega społeczną osóbką.

Po dwóch miesiącach przychodzi walka po raz drugi z białaczką.

Zastanawiałam się,
pomimo tego, że mądrą kobietą jestem -
czy już wcześniej mogłam zauważyć coś, cokolwiek...

Po lewej, rok później...
Jakie to było szczęście móc kroić torta borówkowego :)
Udało się.
Przeżyć
Nam
Wszystkim.

Włoski ledwo co, chudziutka, buzia w środku jeszcze mocno chora,
opuchnięta, zza sukieneczki wychodzi kawałek opatrunku,
co zmieniany jest od 6 grudnia 2012 r. co tydzień do tej pory.
Też już ponad rok.

Oczywiście, że łzy lecą, ale póki są zakorzenione w tym czasie
to warto mi je wylać :)






                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz