piątek, 19 lipca 2013

88+11

99 tygodni

tyle przed nami leczenia białaczki limfoblastycznej
oczywiście to tygodnie pełne chemii.
Jeśli Angel
cokolwiek
to każda przerwa będzie wydłużać czas leczenia.

Od dwóch tygodni
myślę i sprawdzam w sobie
i cały czas
nie ma we mnie zgody na leczenie

już chcę końca

Po ostatnim pobycie szpitalnym
napisałam prośbę o zakończenie leczenia
protokołem podstawowym
poprosiłam o rozpoczęcie leczenia podtrzymującego
myślałam...
że będzie lżejsze na tyle,
że może go prawie nie odczujemy

i...

kiedy dostałam protokół leczenia podtrzymującego
oj
jak
zabolało
bo nie jest takie jak chciałam
złudne te moje oczekiwania

Zabrano tylko jedną chemię...
i te tygodnie...
11 - naszych z podstawowego protokołu
88 - z podtrzymującego
przeliczyłam
i ...

rozpłakałam się i zasnęłam.
Ponad dwa lata leczenia
przed nami.

Moja Dziewczynka będzie już nastolatką
jak skończy się leczyć białaczkowo.

Zapytałam siebie
dlaczego jest we mnie niezgoda na leczenie

- boję się.

Zapytałam siebie
czego bym chciała

- tygodnia, w którym Ktoś obieca mi,
że będzie wszystko dobrze
że nic złego się nie stanie

taka mała moja paranoja





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz