środa, 24 kwietnia 2013

JEST

Natrętna myśl
zabiera oddech
dopiero co 
odzyskiwany

Nikt nie jest dany na zawsze
na tu i teraz
n a w e t Moje Dziecko

Wiem, że będzie zawsze
we mnie
ale ja chcę TU i TERAZ
i obietnicy, że ZAWSZE

tylko, że sama 
nie potrafię
być w Tu i Teraz

jak nie być w tym
co będzie...
co się stać może...
a jak jeśli...

Dziś JEST
Dziś jadłyśmy winogrona na huśtawce,
Dziś spałyśmy razem,
Dziś oglądałyśmy bajki i grałyśmy w gry,
Dziś jadłyśmy słodkości i makaron,
Dziś siedziała mi na kolanach i razem patrzyłyśmy na pomoc sąsiedzką w rozkładaniu trampoliny,
Dziś zrobiłyśmy sernik, co Angel chciała ale i tak nie zjadła.

Dlaczego
nie umiem zostać w tym co Dziś
a martwię się tym,
co będzie jeśli Dziś już nie będzie

uciec mi się chce
na moment 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz