sobota, 1 czerwca 2013

moment

Złapałam dziś siebie w momencie
...

Wracałyśmy z Wro
Starsze prowadziły trudną,
coraz trudniejszą wymianę zdań
na temat sukienki
podobała się jednej i drugiej
ale pierwsza nie chciała
żeby druga ją miała.

Taki podstawowy konflikt interesów.
Niestety słowa były coraz bardziej drastyczne.
Chciałam
rozmawiając z nimi,
pokazać,
że za słowem NIE kryje się też TAK.

Bardzo trudno było mi kiedyś zrozumieć tą zasadę,
i niestety nie jest wyuczona we mnie.

Na przykładzie sukienki brzmi to tak:
Pierwsza: Nie chcę byś kupiła taką samą sukienkę,
gdyż obawiam się, że będą nas porównywać,
i boję się tego.
Druga: Chcę kupić taką samą sukienkę,
bo lubię Ciebie i podoba mi się Twój styl.

Po jakimś czasie Starsze odczuły, że potrzeby są wspólnym ich obszarem :)

ale ja...
spojrzałam na Angel
i poczułam wdzięczność
za nasze doświadczenie

konflikty interesów
są trudne,
ale NIE JEST TO KONIEC ŚWIATA
i nawet nie potrzebują mojej złości
jako siły do zmiany :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz