wtorek, 16 października 2012

szklanka

wiesz ...
szklanka...
może być...
do połowy pełna...
lub
do połowy pusta...

wiesz...
niektóre zdarzenia i wydarzenia
są tylko dla orłów...

wiesz...
przecież nie dostaniesz więcej niż możesz unieść...

---
Najchętniej
w tej mojej złości
na powrót B.
szklankę bym
rzuciła o czerwono-ceglany mur
i chciałabym ją rozwalić na drobne kawałeczki
które nie mają szans na posklejanie

---
Orzeł to piękny ptak
dostojny, szybujący wysoko
a ja
teraz
spadłam
i nie umiem wznieść się ponad

---
dostaję więcej niż mogę unieść...
poprzeczki są tak wysokie...
Może po to, żeby naciągnąć ciut mięsień
może przez to się rozwija
a może ...
naciągnięty mięsień
już nigdy nie wróci do swojej sprawności          



2 komentarze:

  1. :( Rozbij o mur tą szklankę pustą do połowy i sięgnij po następną, tym razem do połowy pełną!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dziecko jest chore i cierpi szklanka nie może być do polowy pełna.

    Dobijały mnie słowa pociechy po operacji, że mam się cieszyć, że żyję, kiedy ja umierałam z bólu i nic nie pomagało..

    Czasem jest czas, że jest po prostu źle i nie ma ma co udawać, że jest super.
    Kiedy jest źle zwyczajnie mów o tym, pisz, a my będziemy cię słuchać i będziemy kiedy zechcesz Magduś..

    OdpowiedzUsuń