wtorek, 30 października 2012

takie ciut

Dziś ja dosięgłam dna.

Rozmowa z Mądrym Doktorem
i jego decyzją, że będzie mi mówił tak jak jest,
i z moją decyzją odnośnie tego, że pytam o trudne
nie pomogły mi.

Dziś posypałam się na kawałeczki.
Płakałam, płakałam...

Mądry Doktor powiedział, że trzeba czekać na lepsze jutro
bo dziś jest źle.

Na dyżurze nocnym jest Piękny Doktor.
Powiedział, że jest takie ciut, ciut lepiej z gazometrią niż rano.
Bardzo ciut.
Dodał za chwilkę, że oczywiście nie oznacza to, że
nie czekają na nas na Intensywnej.

-----
Dziś wspierałam się czytaniem słów komentarzy pod postami.
N i e s a m o w i t e

SŁOWA MAJĄ MOC

Dziękuju




7 komentarzy:

  1. Przywędrowałam tu od naszej Myszki
    Drogę do świętości Ci Bóg dał ciężką, babcia moja mawiała, że jak on kocha to daje krzyżyki, a moja mama, która przeszła w życiu też niemało, mówi, że nieraz wolałaby, aby Bój aż tak bardzo jej nie kochał :)), każdego on kocha na swój boży sposób,
    bądź silna jak umiesz, nawet w tych łzach i bezradności jest siła,a ja codzienny różaniec Wam poświęcam od dzisiaj.
    i tulę mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. Stale jestem z Wami. Przytulam, by było Wam lżej chociaż ociupinkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sięgasz dna, żeby móc się znów odbić, posypałaś się na kawałeczki, żeby znów móc się posklejać, płaczesz żeby się oczyścić. To wszystko po to, aby zebrać nowe siły, aby znów mocno wierzyć, aby móc posłać uśmiech swojej córeczce, która JEST, która WALCZY, która KOCHA. Jesteś dla Niej SIŁĄ, razem możecie wiele. MAdziu przytulam. Beticz.

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem z Tobą w tym bólu, w tym cierpieniu... Przytulam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przytulam wirtualnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu bądź dzielna bo silna z Ciebie babka Ania siłę ma po Tobie więc dacie radę Całuję i ściskam Was Płaczę razem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  7. Madziu jak znajdziesz chwilkę to poczytaj komentarze u mnie pod ostatnim postem. Wszystkie są do Ciebie!

    OdpowiedzUsuń