środa, 26 grudnia 2012

8,5

Ostatni czwartek był bardzo trudny.

Jesteśmy już
przyjmowani w szpitalu dziennym
na chemię.

Z jednej strony: SUUUPER wiadomość, bo w domku;
z drugiej nie ma tam naszego Mądrego Doktora
i jego ogarniania wszystkiego.

Ostatnio Angel potrzebowała osocza
przed podaniem chemii, najpierw oczywiście morfologia.
Czekanie na wyniki, na lekarza, na papierki szpitalne.
To wszystko zajęło 8,5 godzin.

Jutro czwartek.
Jedziemy z ranka na punkcję.
Oczywiście najpierw morfologia.
Później kontrolna punkcja szpiku,
pewnie i chemia.

Proszę Was o modlitwy i dobre myśli.
Bardzo to jest trudne dla mojej Dziewczynki.
Wizyty, czekanie, głód póki nie zrobią badań i punkcji.

Będę ją osłaniać.
Jedna ze Starszych chce jechać z nami.
Będzie ogromną ochroną dla Angel.
Bierzemy kompa i bajki
i  n a d z i e j ę,  że pomimo ostatnich słabości
nadal jesteśmy MOCNE.

6 komentarzy:

  1. Jesteście mocne. Przytulam i wciąż jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Magda, ściskam Was mocno !
    Proszę Pana, by i w dziennym szpitalu Pan dał Mądrego, Ogarniającego Doktora lub innego dobrego człowieka ku pomocy..

    OdpowiedzUsuń
  3. NADZIEJA zawieść nie może!!!!!
    Madziulku moja, będzie dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę Waszej mocy, trochę mojej, trochę modlitw i trochę ciepłych myśli. Obwarowane z każdej strony mocą różnej maści. Tak - jesteście mocne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Po prostu namaszczone maściami wszelakimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeśli to ma pomóc, to ja mam trochę magicznego smarowidła Kura-San :D

    OdpowiedzUsuń