piątek, 18 stycznia 2013

jeszcze dziś

Siedzę na podłodze
a Angel opiera główkę
w moim zagłębieniu szyjno - ramiennym.

Jeszcze jest dziś
i jeszcze noc w domku przed nami

Jutro dzień ma przynieść szpital
choć nie wiem czy tak będzie
ja kaszląca
CBA też
Tato Dziewczynki też

przeproszę Szanowną Chemię i nie oddam Mojej, Mojej
do szpitala bez siebie lub Cudnej Babci

Winnam
sprawdzić swój stan u lekarza,
aptekarka powiedziała mi na "do widzenia"
- niech Pani się tak nie męczy i weźmie silniejszy antybiotyk -
więc podjadę osłuchać się
i grzecznie przyjmę diagnozę,
i powiem ciału memu
tak
o d p o c z y w a m
i nie ruszam się spod kołderki
ale
w poniedziałek to już jestem zdrowa :)

1 komentarz:

  1. Odpoczywaj Madziu, ciepła kołderka, gorąca herbatka, może malinowa może korzenna, pachnąca cynamonem, jak wolisz, odpoczywaj, wiem że trudno ale o siebie również musisz zadbać
    wiele zdrówka

    OdpowiedzUsuń