piątek, 22 lutego 2013

apel

nie pamiętam kiedy
Ktoś pozwolił sobie
stanąć naprzeciwko mnie
usłyszeć to co dzieje się teraz
i
klepnąć mnie po plecach
mówiąc: ale będzie dobrze, nie martw się
...a jednak tak się dzieje...

za  to grozi kara
pozbawienia serca

oraz pozbawienia mnie
oddechu

Wiem, że można
mieć perspektywę jutra
lub
wiarę, że czucie trudnych emocji przyciąga trudne emocje

W moim Życiu
jest Dobro

nie czekam na nie,
przychodzi nieraz tak zakamuflowane,
więc uważam
i nie odrzucam
bo staje się Dobrem
kiedy do niego dorosnę

Jeśli chcesz mnie wesprzeć
nie klep mnie po plecach
bo mnie to
boli

Napisz, powiedz
że Jesteś
a to taki ogrom dla mnie
że roztapia
lub stapia 
serduszko 

7 komentarzy:

  1. jak tylko mogę najbliżej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem Madziu, Jestem TU odkąd jestem
    i będę oj będę będę...
    wirtualnie ale jestem
    nigdy by mi nie przyszło do głowy by Cię klepnąć po plecach to taki amerykański zwyczaj:)i można zrobić krzywdę ;)
    Dużo słońca dla Was cudowne dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę o Was codziennie, jestem daleko fizycznie, ale myślami Was szczerze wspieram. Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Madziulku kochana ale ja Cię tulę i wirtualnie i fizycznie.... zapraszam do posiedzenia przed kominkiem i do pomilczenia i ile gadać nam się nie zechce... Jestem z Wami w każdej minucie i zawsze ale to zawsze przybiegnę jak będziesz mnie potrzebowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda... Ty wiesz ........ że jesteśmy ....
    Ucałuj Angel :*

    OdpowiedzUsuń
  6. witaj Magdo, jestem z Tobą a czytając ten wpis, przypominam sobie nasz wspólny czas bez "poklepywania", pocieszania, wypierania, tonowania emocji.. Cieszę się, że miałyśmy okazję spotkać się z Żyrafą razem :) Kasia

    OdpowiedzUsuń