poniedziałek, 18 lutego 2013

bliskości

Siedzi we mnie
ostatnia bliskość Śmierci

Dziś Mądry Doktor
przypomniał mi, mówiąc... było blisko ...

Czułam jej Oddech
Angel w tym samym czasie potrzebowała pomocy respiratora

Kiedy Moja Dziewczynka
przestała jeść, później oddech tak mocno zanikał,
kiedy jej serduszko słabło na tyle, że krążenie
nie miało siły powędrować do stópek i rączek,
które siniały - a ja patrząc na nie, powstrzymywałam się od wymiotów
kiedy stan zakażenia organizmu został nazwany sepsą,
a grypa - mocno poważną, a zapalenie płuc się rozsiało i nic, nic nie schodziło

czułam bliskości Śmierci.

MOCNO jej zaprzeczałam.
Całą sobą
na najwyższym napięciu, żeby tylko nie zdać sobie sprawy z tej bliskości.

Była noc...
po której zaszeptała mi, że może, może już nie ma Twojej Córeczki.

Resztkami wiary i autorytetu
nie zgodziłam się z podszeptami.

W sobotę przyjechała Starsza Siostra :)
r o z m a w i a ł y ś m y

Nie chcę zaprzeczać, bo to zabiera mi siły.
Nie chcę uwikłać się w myślenie, że mamy blisko przez trudne leczenie
bo Ona potrafi przyjść niespodziewanie

Chciałabym ufać i być spokojna o dziś i jutro ...
c h c i a ł a b y m


5 komentarzy:

  1. A ja Ci szepczę, nie, nie szepczę tylko krzyczę ŻYCIE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. mówisz bliskości - w liczbie mnogiej.
    więc jest jeszcze druga bliskość, a może nawet i trzecia i czwarta - bliskość nadziei, bliskość miłości i bliskość innych dobrych ludzi.

    Trzy do jednego Magda - trzy do jednego. Ewidentna przewaga liczebna. I tego się trzymaj.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trwaj w wierze, ze wszystko przetrzymacie...- rozumiem Twoja bezsilnosc, ja jednak czuje ze bedzie dobrze!!! Znajomy mojej siostry (przed ok.10 laty) zachorowal na najciezsza postac B. ... nie bylo ratunku, ale znalazl sie jeden madry doktor w stolicy (ja pochodze z Poznania) , ktory zaczal terapie (jakas nowoczesna i malo dostepna na tamte czasy) - chlopak przetrwal wszystko, dzisiaj jest zdrow i cieszy sie zyciem. Pamietaj Kochana zdarzaja sie rzeczy naprawde nieprawdopodobne... Ja wiem , ze Anulka zwyciezy. Ucaluj tego Aniolka.
    ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdaleno zaprzeczaj tyle ile znajdziesz w sobie sił, całą sobą.
    Jest w nas nadzieja... kiedyś ja zatraciłam... ale już z powrotem ją odnalazłam, a nadzieja w sercu matki sięga głębiej i dalej poza wszelki granice wyobraźni,
    bądź blisko... nie śmierci... bądź blisko nadziei.
    Chciałabym byś była spokojna... bardzo bym chciała ...
    Przesyłam moc kojących i spokojnych myśli dla Ciebie i Angel

    OdpowiedzUsuń
  5. Przutulam bardzo mocno. Czujesz bliskość śmierci, ale zobacz Twoja Angel jest silnym Aniołem, Aniołem Życia i ona jest jeszcze bliżej Ciebie. I ta właśnie Wasza Wspólna Bliskość Wygra!

    OdpowiedzUsuń