piątek, 9 listopada 2012

REMISJA

Piękne, cudne słowo
REMISJA

piękne,
pozwalam sobie aby mnie owiało i zadźwięczało
wkoło i we mnie
r e m i s j a

prawie nas ZMIOTŁO z powierzchni ziemi
ale Angel jest
a
B. zmalała do 5 %
z 96 %

to jest CUD
Mądry Doktor nawet mi nie wspominał,
że możemy liczyć
że możemy czekać
że to może, może możliwe

ŚWIĘTUJEMY
Angel naleśnikami
ja wyjazdem z tu i teraz
na tam gdzie odpocznę

będzie chemia
będzie znów bardzo
bardzo trudno
i może tyle
tyle się zdarzyć

Mamy CUD
policzalny
                                            D Z I Ę K U J U

13 komentarzy:

  1. wspaniała wiadomość,cieszę się, uściskaj (delikatnie) Anię

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiadomość. Odpoczywaj i zbieraj siły. Całuski dla Anusi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. yes! yes! yes!
    na to czekałam!
    znowu się poryczałam przez Was, ale teraz jest to fajne :-)
    naleśniki i odpoczynek, tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wiadomość, Bóg jest wielki!! modlimy się dalej ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam słów.. :)
    Radość !
    Bóg jest POTĘŻNY !
    I DOBRY :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDownie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bóg jest dobry!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale :)
    Tyle modlitw.. Bóg musiał ich wysłuchać :)
    ściskam Was Dzielne Dziewczyny, ściskam bardzo mocno i delikatnie zarazem :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna wiadomość:) bardzo się cieszę i dziękuję za cud!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. HA!!! wiedziałam, wiedziałam...tralala, tralala... jesteście tak Wielkie Cudne Kobiety, że NIE MOGŁO być inaczej. każda modlitwa, każda dobra intencja, każda dobra myśl miała w tym swój udział ale największy miała WOLA ŻYCIA a tej nie brakuje Angel :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wpis, CUDA są, ale nie mogło być inaczej, dalej trzymamy mocno kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę :)))) Cuda się zdarzają i oto mamy kolejny tego przykład, Angel wygrała :)))
    Tak trzymaj Aneczko, mocno i serdecznie Was pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak mi pięknie czytać Was i świetowaść RADOŚĆ i ŻYCIE !!!

    OdpowiedzUsuń